Karavan Modeli

/ 1 Sonuç Bulundu
FİLTRELE

Demonte Karavan - Camper Van - Araç Üstü Çadır Sistemleri Hakkında

Demonte Karavan Sistemleri, özgün ve maceraperest ruha sahip bireylerin hayallerini gerçekleştirebilecekleri, konfor ve kaliteden ödün vermeden özgürce seyahat edebilecekleri çözümler sunan bir marka olarak ortaya çıkmıştır.

Maceracı tutkularınıza erişebildiğiniz sürece mutlu olursunuz...

Demonte Karavan olarak başladığımız bu keyifli serüven, uzun süreli motosiklet tecrübelerimiz ve macera dolu gezilerimize olan tutkumuzla birleşerek günümüze kadar geldi. 2018 yılında Türkiye'deki campervan sektörüne taze bir soluk getirmek amacıyla çıktığımız bu yolculuk, VW Transporter odaklı ilerledi ve tek bir ürüne odaklanan bu sistem, ayrıcalıklı özelliklerin geliştirilmesine olanak tanıdı. 2021 yılında, teknolojik gereksinimleri karşılayacak ve aynı zamanda doğadaki engelleri aşacak çözümler üretmek amacıyla 700 m2'lik inovatif üretim tesisimize geçiş yaptık.

Demonte Karavan'ı sadece Türkiye'nin ötesinde, Avrupa standartlarına uygun bir marka olarak geliştirdik. Kaliteli üretim standartlarımız ve yenilikçi Ar-Ge çalışmalarımızla VW Transporter araçlarını kamp araçlarına dönüştürüyor, kişiselleştirilmiş ve çok yönlü yaşam alanları oluşturuyoruz.

Kaliteden ödün vermeyen, dayanıklı malzeme seçimimizi modern ve estetik çözümlerle birleştiriyor, yeni nesil teknolojileri araçlara eklemeyi ihmal etmiyoruz. Doğanın tam ortasında, herkesin kendi zevklerine hitap eden keyifli bir konfor alanına sahip olmasını istiyoruz. Maceracı gezgin ruhunu çağın standartlarına uyarlıyor, kullanıcılarımızın yolculuk deneyimini mümkün olan en iyi hale getiriyoruz. Doğanın güzelliğine doğru bir seyahate çıkarken, Demonte Karavan'ın kapsamlı donanımına ve özenli tasarımına güvenebilir, sınırları zorlayabilir ve cesaretin tadını çıkarabilirsiniz.

Karavanınıza değer katmak için şirketimizden aldığınız hizmetler iki yıl boyunca üretici ve ithalatçı garantisi altındadır. Karavanınızın üretim aşamasından çıktığı ilk günkü performans ve verimlilik değerlerini korumasını sağlamak amacıyla periyodik bakım ve onarım işlemleri, uzun yolculuklarınız boyunca güvenliği artırabilir. Teknik servisimizde gerçekleştirdiğimiz bakım ve onarımlar, hayatınızı kolaylaştıran hizmetleri içermektedir. Tüv Türk muayenesi öncesinde kapsamlı bir Check-Up hizmeti de sunuyoruz.

Ayrıca, aracınız için yayınlanan en son güncellemeleri içeren Servis Aksiyonları veya bilgi ve eğlence sistemi güncellemeleri gibi birçok hizmeti de müşterilerimize sunmaktayız. Karavanınızın güncel ve sorunsuz bir şekilde kullanılabilmesi için teknik ekibimiz her zaman hizmetinizdedir. Güvendiğiniz bir marka olarak, sizinle birlikte karavanınızın uzun ömürlü ve keyif dolu bir kullanım sürecine sahip olmasını sağlamak için çalışıyoruz.

Camper Van Modelleri

Çeşitli marka ve modelleri kapsayan geniş bir yelpazede hizmet sunarak, VW Transporter, Ford Custom, Fiat Ducato gibi araçları kamp araçlarına dönüştürüyoruz. Türkiye pazarında Avrupa standartlarına ve konforuna odaklanarak geliştirdiğimiz araçlarımızla önemli bir marka haline gelerek Avrupa pazarında da yerimizi aldık.